Wednesday, March 12, 2014

Giveaway OwnDesignBook by Norsyuhadajohan

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum and hi readers.

Erkk, tetibe rasa nak join GiveAway. Haha boleh kira dengan jari je berapa banyak baru join. Disebabkan hadiahnya yang agak MENARIK dan SUPER AWESOME saya pun dengan tersenyum mengehnya  join :D 


<KLIK BANNER UNTUK JOIN>

Tengok banner pun dah tertarik. Apa lagi hadiahnya :D Jom ramai-ramai kita gempakkan GA ney! Tak salah mencuba :D

My lovely tag 



HADIAH  untuk 2 pemenang sahaja :D 


 Love,
ZakiraAfina






8 comments:

  1. tengok banner pun dah menarik. kan? hehe. Wish you luck zakira =D

    ReplyDelete
  2. @Nurulee. hehe mekaseh ee. wee. gatal tangan nak join GA.

    ReplyDelete
  3. Comelnya hadiah dia. Hehe thanks for tag insyaallah Fisha join :)

    ReplyDelete
  4. @Ain Nafisha. hehe silakan yee :D

    ReplyDelete
  5. goodluck zakira :) bestnya kalau dapat buku comel2 tu hehehe

    ReplyDelete